Програма ОПИК - Договор BG16RFOP002-2.073-6574-C01

About Us

РЕГИСТРАЦИЯ

Можете да поръчате от "КОМБИНА БАР" ЕООД като регистриран потребител.

За да се регистрирате трябва да изберете потребителско име и парола, както и да посочите адрес за доставка, име и фамилия, e-mail, телефон(и) за връзка, при което Вашите данни ще бъдат запаметени в нашата система. След успешна регистрация и съхраняване на Вашите данни в системата, при всяка нова поръчка Вие ще имате възможност да промените адреса за доставка и личните си данни. При маркиране на полето "Съгласен съм с "Общите условия"”, Вие правите електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис, с което потвърждавате че сте запознат с и приемате настоящите условия.

ПОВЕРИТЕЛНОСТ НА ДАННИТЕ

Личните данни които предоставяте на "КОМБИНА БАР" ЕООД ще бъдат използвани единствено и само във връзка в обслужването Ви като клиент – за обработка и доставка на поръчката, осъществяването на връзка с Вас. "КОМБИНА БАР" ЕООД Ви гарантира, че личните Ви данни няма да бъдат предоставяни на трети лица или изпозлвани за цели различни от гореупоменатите.

ПОРЪЧКА

Можете да поръчате от "КОМБИНА БАР" ЕООД 24ч. в денонощието, включително в събота и неделя и официални празници. Направена поръчка от клиент през празнични и почивни дни се изпълнява в първият работен ден.

При финализиране на Вашата поръчка имате възможност да прегледате продуктите които сте избрали.

Ще бъдете уведомени чрез имейл за получаването и потвърждаването на Вашата поръчка или чрез телефонно обаждане. Наш компетентен служител ще се свърже с Вас във всички случаи, за да потвърдите и обсъдим правилно ли сте избрали артикулите в поръчката Ви. При нужда ще Ви консултираме с наш техник.

След Вашето потвърждение пратката ще Ви бъде изпратена БЕЗ право на преглед и тест , за да избегнем връщането и за наша сметка при грешно поръчани стоки въпреки консултациите и потвърждението им.

КОМБИНА БАР ЕООД гарантира , че съдържанието на пратката отговаря на уговорените артикули или в противен случай ще подменим незабавно и за наша сметка грешните стоки.

ЦЕНА НА ПОРЪЧКАТА

Крайната дължима сума представлява сбор от всички отделни продукти които сте поръчали, плюс цената за доставка.

Доставки с ЕКОНТ или СПИДИ са с 20 - 30 % НАМАЛЕНИЕ, като допълнителен БОНУС от НАС.

ПРОБЛЕМИ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

  1. Един или повече от поръчаните артикули не е на лице; при такива обстоятелства представител на "КОМБИНА БАР" ЕООД ще се свърже с Вас във възможно най-кратки срокове;
  2. Адресът за доставка/плащане е непълен или погрешен;
  3. Погрешен телефон за връзка с клиента;

В случай на проблеми при доставката по причина на "КОМБИНА БАР" ЕООД, ние носим отговорност за всички възникнали допълнителни разходи. Клиентът покрива допълнителните разходи, в случай че той е отговорен за възникването им.

Всички пратки по куриер са с обявена стойност и застраховка отговарящи на касовият бон издаден от нас и придружаващ задължително пратката.

Молим Ви да прегледате пратката веднага след получаването ú!

При повредена пратка следва да се обърнете към куриера за обезщетение.

"КОМБИНА БАР" ЕООД не подменя повредени в следствие на грубо транспортиране от куриера стоки.

МЕТОДИ ЗА ПЛАЩАНЕ

  1. Наложен платеж (при получаване на стокaта) – плащате цялата дължима сума на куриера при получаване на поръчката;
  2. В брой или с карта, при получаване на поръчката в МАГАЗИН и СЕРВИЗ - КОМБИНА БАР - София

ОТКАЗ НА ПОРЪЧКА

Според разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП, потребителят има право да върне закупената от него стока в рамките на 14 дни от датата на получаването й. За целта предметът на сделката трябва да бъде в оригинална опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид на стоката. Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента.

ГАРАНЦИЯ

Преди употреба на стоките, моля прочетете инструкциите за употреба. "КОМБИНА БАР" ЕООД притежава собствен гаранционен сервиз или, ако се налага предоставя пълното си съдействие при комуникацията между клиента и съответния сервиз за гаранционно обслужване при откриване на фабричен дефект или повреда. За начало на гаранционният срок се счита датата на продажбата. Гаранционното обслужване може да бъде отказано в следните случаи: Когато повредите са причинени от неправилна или груба: употреба/транспорт/съхранение/монтаж. Когато целостта на стоката или опаковката е нарушена. Когато стоката е експлоатирана не по предназначение.

За всякакви въпроси, неуредени в тези Общи Условия и допълнителни питания може да се свържете с наш служител на посочения имейл/телефон за връзка.